تحولات منطقه

یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: پاسخگویی به مردم در زمان تأخیر هواپیماها مهمترین رسالت مسئولان شرکت‌های هواپیمایی در قبال مسافران است.

مسئولان شرکت‌های هواپیمایی پاسخگوی مردم در زمان تأخیر پرواز باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر شنبه در دیدار با مدیران و کارکنان فرودگاه‌های استان یزد با اشاره به ضرورت تلاش در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم اظهار داشت: آنچه در تأخیرها باعث ناراحتی مردم می شود، بی‌توجهی مسئولان به مردم است.

وی گفت: این که به مردم جوابگو نباشیم و مردم ندانند چه کاری انجام دهند خوب نیست ولی اگر مدیر فرودگاه اقدام به ارائه توضیح به مردم شود و پذیرایی از مسافران صورت گیرد، بسیاری از گلایه و اعتراض‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه یزد افزود: توجه به انتقادها، شکایات و پیشنهادهای مردم در بهبود فعالیت‌های مختلف ضروریست، هرچه که به مردم توجه بیشتری شود و شخصیت به آنها داده شود، رضایت آنها بیشتر می‌شود .

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: مردم اکنون با مشکلات اقتصادی و مسائل مختلف روبه‌رو هستند و اگر در فعالیت‌ها به شخصیت آنها هم بی‌احترامی صورت گیرد، مشکلات بیشتر می‌شود.

ناصری گفت: جلب رضایت مردم در امور مختلف از مهمترین وظایفی است که بر عهده مسؤولان است و مسؤولان باید در هر بخشی که قرار می‌گیرند، تلاش بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنها انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.